loading

Tallinn. Lõplike aastaandmete alusel on Opel müüki oluliselt kasvatanud. Kokku müüdi kolmes Balti riigis 2016. aastal 2901 sõidukit. See on eelmise aastaga võrreldes 29,6 protsenti rohkem, samas kui turg kasvas 16,9 protsenti.

Kokku suurendas Opel läbimüüki 4 protsenti ning näitas eelmise aastaga võrreldes paremaid müügitulemusi 18 turul 22st ja müüs ligikaudu 1,16 miljonit sõidukit. Opeli/Vauxhalli osa üleeuroopalisel turul püsis 5,73 protsendiga praktiliselt muutumatuna.

Baltikumis oli edukaimaks müügiartikliks Mokka X, millele järgnesid Astra ja Corsa. Mokka X moodustas 34 protsenti mudelite valikust ning registreeriti Euroopas rohkem kui 100 000 korral.

„Saavutasime suurepärased tulemused turul, kus kasv tuleneb segmentidest, kus Opeli kohalolu on piiratud. Sellesse kasvu andis olulise panuse politseisõidukite müük Lätis. Oleme 2017. aasta suhtes enesekindlad, kuna oleme käivitanud intensiivse tootearenduse ja laseme 2017. aastal välja 7 uut mudelit, millest 2 tulevad crossoverite segmendis,“ ütles Opel Baltikumi juht Marek Vihuri.

Opelil on praegu käimas oma ajaloo suurim tootearendus, mille käigus tuuakse aastatel 2016–2020 turule 29 uut mudelit, millest 7 saabuvad aastal 2017. Kolm nendest seitsmest mudelist on lipulaev Insignia uus põlvkond kolmes keremudelis: viieukseline sedaan (Insignia Grand Sport), universaalmudel (Insignia Sports Tourer) ja crossover (Insignia Country Tourer). Opel laseb välja kaks mudelit ka kiirelt kasvavas crossoverite (Crossover Utility Vehicle) segmendis – Crossland X ja Grandland X. Ampera e-müük algab kevadel, kuid Baltikumi see veel ei jõua. Aasta 2017 tootearendusele paneb punkti Opel Vivaro eriti atraktiivne mudel.

Tagasi ülesse