loading
  • Oma klassi parim õhutakistustegur 0.29
  • Aktiivne esivõre, sile põhjaalune ja katusespoiler
  • Tõhus aerodünaamika vähendab õhutakistust, kütusekulu ja heitmekoguseid.

 

Uus Opel Corsa paistab silma erakordsete aerodünaamikaomaduste poolest, mis on viimistletud ja optimeeritud tuuletunnelis. Õhutakistustegur on vaid 0.29, mille tulemusena kuulub uus Corsa kõige aerodünaamilisemate mudelite hulka oma klassis.

Madalam õhutakistus tähendab, et auto edasiliigutamiseks on vaja rakendada vähem energiat, mis omakorda toob kaasa madalama kütusekulu ja heitmekoguse.

Uuel Corsal aitab aerodünaamilisi omadusi parandada sile auto põhi ning uudne tagaspoiler, mis aitab kaasa õhuvoogude suunamisele ja vähendab seeläbi õhutakistust. Lisaks on uuel Corsal kasutusele võetud aktiivne esivõre, mis samuti vähendab õhutakistust ja suurendab kütusesäästu. Seni on niisugust innovatiivset lahendust kasutatud oluliselt kallimatel sõidukitel. Süsteem avab ja sulgeb esivõre automaatselt, vastavalt jahutuse vajadusele. Suletud olekus suurendab see aerodünaamikat, juhtides õhuvoogusid sõiduki esiosast allapoole külgede suunas, erinevalt tavapärasest ja vähem tõhusast õhusuunamisest läbi mootoriruumi. Kui on vajadus suurema mootorijahutuse järele, näiteks sooja ilmaga linnasõidul või mäkketõusul, avab süsteem esivõre. Kui aga vajadus mootori jahutuse järele on väiksem, näiteks maanteekiirustel, suleb süsteem esivõre automaatselt. 

Kuuenda põlvkonna Opel Corsa jõuab avalikkuse ette tänavusel IAA Frankfurti autonäitusel, mis toimub 12.- 22. septembril 2019.

Tagasi ülesse